måndag 12 november 2012

Den som söker, han finner


Är du bra på leta efter, finna och söka fonder? Eller har du kanske andra uppfinningsrika idéer om hur man kan bekosta och stödja arbetet med tidskriften Evangelium ?

Vi har startat några arbetsgrupper läs mer här som du kan engagera dig i. Jag är kontaktperson för fondsökargruppen. Hör av dig! Gör det vare sig du har någon idé eller inte! Det här blir ingenting om vi inte gör det tillsammans.

... och här har jag skrivit tidigare:
Tidskriften Evangelium 



4 kommentarer:

  1. Hej Judith! Du vet väl att Statens kulturråd ger bidrag till kulturtidskrifter (http://www.kulturradet.se/sv/bidrag/kulturtidskrifter/). Jag vet inte alls om Tidskriften Evangelium uppfyller villkoren, men det skadar inte att kolla. - Hälsningar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Bengt!
      Jo, Evangelium kvalar in, men vi måste ha utkommit med minst fyra nummer under ett år först.
      Tack igen, och om du kommer på något mer - låt mig veta det!

      Radera
  2. Hej igen, Judith! Jag slår väl in öppna dörrar, för jag antar att du känner till boken Alla dessa fonder och stiftelser, som beskriver drygt 5 000 fonder, och Stora fondboken som förtecknar 7 300 fonder. De bör finnas på varje välsorterat bibliotek. - Förnyade hälsningar

    SvaraRadera